Skøn GIVE AWAY til dig?

Godt hjulpet på vej af min ynglingsbutik KAiKU, er det blevet tid til min første Give Away - og du får nu chancen for at vinde denne skønne wallsticker!


Det er nemt at forandre et rum på et øjeblik med wallstickers, og denne to-do sticker fra Ferm Living er helt genial. Der er både kridt og post-it sedler i pakken, som du kan bruge til at lave din egen liste med "to do's".

Du deltager på følgende måde:

1 Lod: Kommentarer

2 Lodder: Tilmeld dig som fast læser nederst på siden
3 Lodder: Linke til konkurrencen med billede fra egen side

Vinderen trækkes 29. februar 2012.

Held & Lykke :O)
/Louise E.

18 kommentarer:

  1. Så vil jeg hoppe på med 2 lodder.
    Fortsat god mandag.

    Trine

    SvarSlet
  2. Fantastisk Give away. Jeg deltager gerne med 3 lodder. Genialt med en "To DO" Wallsticker - den vil jeg meget gerne eje.
    På glædeligt gensyn
    Kh Lene

    SvarSlet
  3. Wauw. Skøn, skøn sag.
    Har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med : )

    SvarSlet
  4. Uhh lækkert, fantastisk giweaway, den vil jeg da helt sikkert deltage i, jeg tager de 3 lodder:)

    Mette

    SvarSlet
  5. Heidi Hallingstad Cousin20. februar 2012 kl. 23.17

    Deltager meget gerne, Louise. Har en sådan wall-sticker på mit kølekab, men jeg kunne da sagtens bruge én mere :-) Fed give away. Jeg har meldt mig som fast læser, så det bliver 2 lod på mig. Og nu ligger der link til din Give Away på DIB, under Give Away. Held og lykke med det! Knus; Heidi

    SvarSlet
  6. Hej Louise

    Lækker blog! Og LÆKKER give away! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder!

    KH fra
    Lotte S. H.

    SvarSlet
  7. Hej Louise.
    Feeeed give away og lækker blog.
    Jeg deltager også gerne med 3 lodder.
    Jeg linker fra min side: www.kiraleth.dk/blog/

    Besøg mig endelig :-)

    Kh Kira

    SvarSlet
  8. Hej Louise.

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, min kæreste vil blive lykkelig for den wallsticker.

    Inspirerende bolg.

    SvarSlet
  9. Hej Louise,
    Super blog du har - LOVE it - og sikke en fab Giveaway:)
    Jeg vil meget gerne deltage med 2 x lodder.
    Jeg xxxx fingre.
    Knus Axxx

    SvarSlet
  10. Hej Louise
    Jeg er vild med din blog, og din give-away.
    jeg deltager med et lod.
    Er tilmeldt dig på bloglovin
    Kærlig hilsen
    Stine P

    SvarSlet
  11. Nu du er forelsket i mit fine køleskab, er jeg sikker på at denne fine wall sticker vil passe perfekt til.

    Tak for dine søde ord på mit kunstindlæg : )

    Kan man ikke melde sig som fast her??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det kan du :O) Og du er meget velkommen. Det er nederst på siden.

      Tak for kommentar og deltagelse!

      KH
      Louise E.

      Slet
  12. Jeg er med, med et enkelt lod i denne omgang.
    Er også på bloglovin :-)

    Mange hilsner
    Pia Jensen

    SvarSlet
  13. Lækker lækker blog!
    -Jeg er fast læser og vil meget gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  14. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder. Kh Helle

    SvarSlet
  15. Hej
    Jeg vil mget gerne deltage med 1 lod.
    Hilsen
    Marie

    SvarSlet
  16. Fed giveaway!
    Jeg deltager med to lodder

    SvarSlet
  17. For en super give away! Har ønsket meg den wall stickersen lenge :) Jeg vil gjerne delta med 3 lodd, og håper på vinnerlykke! Klem fra Tonje

    SvarSlet

Tak på forhånd.
♥ Louise E.