Ekstra siddeplads i hjemmet

Hvis dit hjem mangler siddepladser, kan du med fordel se dig om efter en bænk, der nemt giver et par ekstra siddepladser - og en god del hyggefaktor som bonus. Bænke er nemlig ret skønne i indretningen, hvis du spørger mig.

Bænke fås i mange variationer og prisklasser. Jeg har selv købt mig en fra Søstrene Grene, den ligner en million og kostede kun lidt under 400 kroner :O) Du kan se den i mit tidligere indlæg her.

En bænk passer stort set ind i alle former for indretning, så uanset om du er til de stramme linjer eller den bløde boheme, så findes der helt sikkert en som passer til dig derude :O)

Er du så heldig, at du er god med sav og søm - så kan du jo også bygge din egen. Der findes mange guides på nettet. Jeg har fundet en her fra idenyt.

Herunder kan du måske finde lidt inspiration.
/Louise E.




 

https://moodings.com/products/bench-metal-w-linen-fabric-nature?variant=41305627981&utm_source=adtraction&utm_medium=affiliate&utm_campaign=adtraction&at_gd=4AC31ACD2825B8CA75075EA97614A489DEB59D0A
Billedkilder: 1/2/3/4/5/6
Indeholder et reklamelink (6)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.