Goodies til børneværelserne

Vi har mange virkelig gode interiør brands på markedet her i Danmark, også når det kommer til vores kære børn. Der er simpelthen så meget at vælge imellem, når det handler om indretning af børneværelset.

Søstrene Grene er en af mine favoritter. Ud af de mange. Det der dog gør sig gældende hos Søstrene, er at prisen altid er helt OK - og at kvaliteten slet ikke er dårlig. Man får altså ikke altid hvad man betaler for - man får nemlig mere :O)

Deres seneste børnekollektion er virkelig fin. Den har allerede været i handlen lidt over en måned, men jeg så flere af sagerne - da jeg var forbi en af butikkerne i går - så det er bare med at komme afsted, hvis du fristes af kollektionen.

Og ønsker du også at se deres forårsnyheder til resten af huset, skal du blot klikke forbi på mit forrige indlæg. (Det er jo det jeg siger....prisvenlige favoritter! :O))

KH
Louise E.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.