Venter på lyse nætter....

Det er mørkt udenfor. Det er mørkt morgen. Det er mørkt aften.... Vores lyskæder får stædigt lov til at blive hængende noget tid endnu. Til februar. Mindst!

Kulden har taget over for en stund... Men jeg må erkende, at det nu er ret så smukt, frost med sol, det er faktisk rigtig skønt - og trods kulden får jeg altså sådan en snært af forårs fornemmelse oveni hatten... Mere af det... 

Jeg vil nyde de smukke vinterdage ude, og indtil foråret kommer med lidt højere temperaturer, vil jeg varme mig med Bloomingville's Spring/Summer 2017 nyheder ... Et dejligt LYST katalog er lige dumpet ind i min mailboks, og jeg tænker at indrette mig til forår under mit uldtæppe og med en varm kop the...

God dag!
/Louise E.







 Se hele kataloget HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.