Georg Jensen Damask

Hvis du vil give en gave der "holder", og i øvrigt gerne vil kræse lidt ekstra for gave modtageren, så kan jeg anbefale dig at nærstudere kollektionerne fra Georg Jensen Damask.

Traditionen med at samarbejde med Danmarks allerbedste arkitekter, designere og kunstnere sikrer en bred og smuk kollektion af damaskduge, dækkeservietter, sengetøj, viskestykker og andet boligtilbehør – selvfølgelig med udspring i de forskellige designeres individuelle inspiration og stil. Her er noget at finde for de fleste.

Personligt ønsker jeg mig noget lækkert sengetøj..... Gad vide om nogen jeg kender personligt læser med her....? Hvis ikke, så må jeg jo bare spare sammen til det selv :O)

Se mere om kollektionerne HER.
/Louise E.
 

 

 
  
 
Psssst: Husk i øvrigt - at du kan vinde 1500,- til posters:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.