Bord dæk dig - gerne fint

I anledning af julen bruger de fleste lang tid på at kreere en rigtig lækker middag til indtagelse på årets hyggeligste aften. Middagen fortjener derfor også den ypperste opmærksomhed i form af en særlig fin borddækning.

Personligt er jeg mest til temaet naturlig jul - hvilket borddækningen herhjemme også afspejler. Jeg veksler altid mellem service, pynt, servietter osv., og tror faktisk aldrig jeg har dækket to ens borde gennem tiden :O) Jeg findes ofte med hovedet i en bunke blade, eller svævende på en gren, for liiiiige at få det helt rigtige julegear med hjem til bordet fra gåturen. Og det er HELT gratis :O)

Det er kun fantasien der sætter grænser. Er du i tvivl om den naturlige stil er noget for dig, så har jeg fundet lidt billeder frem til inspiration. Prøv det. Det' hyggeligt!

God jagt - og dækning!
/Louise E.


 
 
 

1/2/3/4/5/6

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.