Rammer og kunst

Jeg er vild med kunst, især fotokunst - og meget gerne motiver med plads til tanke og ro...

I denne weekend har min søde mand været meget præcis med målebånd, ravpluks og søm, så vi kunne få vores drømmegalleri op i soveværelset - og jeg er svært glad for resultatet. Her er smuk kunst fra både Vee Speers, Dan Isasc Wallin, ViSSEVASSE og Desenio, og det er en ren fryd at vågne op til :O)

Rammerne har en stor betydning for resultatet, tidligere har jeg altid købt RIBBA fra IKEA, og jo de er både fede og gode til prisen. Dog var jeg denne gang ude efter nogle lidt mindre dominerende sorte "kanter" og jeg faldt i min søgning efter sådanne - de FEDESTE rammer ever - nemlig fra ViSSEVASE. Jeg er helt væk i dem, de passer perfekt. 

Rammerne er af aluminium med en mat, sort overflade, som giver et virkelig fedt look. Der er sat 2 mm refleksfrit plexiglas i rammen. Love it!!! Refleksfri plexiglas har nemlig den gode egenskab, at lys fra lamper og vinduer ikke giver genskær i glasset, ligesom plakaterne ikke skades af solens skarpe UV-stråler. Det giver simpelthen det lækreste look!

Billerne herunder yder ikke arrangementet fuld hyldest, men håber du kan få et indtryk trods alt.

Indlægget er IKKE sponsoreret, jeg er bare en helt reel fan :O)
/Louise E.




Se rammerne HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.