Gaver til hende (gerne mig)

Jeg har været på online julegaveønske jagt, og det er jo på ingen måde svært, at finde ting som absolut ikke kan undværes... ;O) Det bugner med fristelser i alle prisklasser.

Jeg besøgte i dag en af mine favorit webshops Modern Mood, her finder du et skønt varesortiment personligt udvalgt af shopejer Mette:

"Shoppen har kun de ting som jeg selv står inde for. Stilen er moderne og cosy, jeg er absolut ikke tilhænger af en bestemt stil - det er super vigtigt at vores hjem er vores egne, og gerne med meget inspiration fra magasiner, blogs, venner m.m.. Med mit produktvalg håber jeg, at kunne hjælpe og inspirere rigtig mange mennesker med tilbehør til hjemmet eller den rette gave. Mit mål at have en kombination af etablerede og upcomming designers/firmaer i min shop, for på den måde at give dig, som kunde flest muligheder".

Se hvad jeg valgte herunder :O)
/Louise E.

 
Lampe / Kande / Krukke /
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.