En stilren familiebolig

Kom med til Nordsjælland, nærmere bestemt Humlebæk.

Her ligger en dejlig bolig med masser af sjæl. Jeg elsker det stilrene look, de rene linjer samt mikset af nyt og gammelt.

Læg især mærke til detaljen med den store glasvæg, der adskiller entre og stue. Den er lavet af et gammelt vindue, der er sat i stand og malet gråt. Derudover må jeg - igen - fremhæve noget jeg finder ret fantastisk i indretningen, nemlig brugen af beton, så smukt og råt på samme tid :O)

Kom med ind hos smykkedesigner Marie von Lotzbeck og hendes mand, der har forvandlet en gammel ruin på landet til en enkel moderne familiebolig, En skøn base for dem og deres 7 årige datter :O)

/Louise E.

 










3 kommentarer:

  1. Wauw en flot bolig. Tak for at dele.
    Jeg er vild med deres sofabord, men det står desværre ikke nævnt i reportagen, hvor det er fra. Det er nok speciallavet, kan jeg forestille mig, men er du evt. stødt på et lignende et sted?
    God dag,
    Hilsen Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria,

      ja de bor så lækkert! - Jeg ved faktisk ikke helt hvor lige deres sofabord er fra. Men du kan finde lignende modeller mange steder.

      Her nogle eksempler:
      http://www.stabbursbua.no/products/artwood-elmwood-vrbitt-sofabord
      http://www.bolia.com/da-dk/sortiment/stuen/sofaborde/03-060-10_4457916
      http://unoliving.com/cubic-stainless-sofabord-1

      Kig desuden hos HAY og by Lassen, de har begge borde med lignende stel.

      Håber du finder noget du kan bruge :O)
      God dag!
      KH
      Louise

      Slet
  2. Hej Louise
    Tusind tak for dit svar og for, at du har taget dig tid til at komme med nogle bud. Det Det er nogle rigtig fine borde, du har fundet, som jeg vil kigge nærmere på.
    Kh. Maria

    SvarSlet

Tak på forhånd.
♥ Louise E.