Lets go camping

Ferie med campingvogn er en af de ting jeg endnu har tilgode. På en eller anden måde tiltaler det mig bare mere at sætte mig i et fly og så afsted.

På den anden side, kan jeg forestille mig, at det er en genial måde at holde ferie med børn på, så jeg har længe overvejet at sige ja til at gøre det.

Og nu...... pludselig er jeg overbevist - det skal prøves! Se med her hvorfor; en virkelig cool indrettet vogn af slagsen - det er da så genialt, ikke? :O)

Smuk dag til dig!
/Louise







(Fotokilde: Boligmagasinet)

3 kommentarer:

  1. another fab post!
    would love a camping trip in this!
    x kat

    SvarSlet
  2. Hvor er den fed:-) Men tror nu alligevel ikke den vil få mig i campinghumør, jeg er mest til sommerhuse, helst sydpå;-)

    SvarSlet

Tak på forhånd.
♥ Louise E.