Nordal i forårshumør

Minimum to gange om året præsenterer Nordal en ny kollektion. Kollektionerne er inspireret af Nordal-familiens rødder i den nordiske natur og deres dedikerede kærlighed til østens farver og udtryk.

Her får du æstetisk design, der gør gavn i hverdagen. Derfor er nøgleordene bag deres kollektioner altid: Funktionalitet, personlighed og kreativitet.

Signe Nordal Madsen er Nordals kreative direktør og produktudvikler. For hende er arbejdet med nye kollektioner en løbende proces, der aldrig står stille. Den er en helt naturlig del af hverdagen.

”Jeg lægger mærke til detaljer overalt. Når jeg går gennem skoven. Når jeg ser en ny farvekombination eller mærker en spændende overflade med hænderne. Det er sådan jeg får inspiration til nye kollektioner. Gennem et miks af detaljer og intuition.”

Nordals nyeste SS 2018 kollektion indeholder fantastisk meget lækkerhed ifølge min smag - jeg elsker det lysegrå univers tilsat hyggelig detaljer og naturmaterialer samt enkle stramme designobjekter.

Se mine ynglinge herunder.

God dag til dig fra mig :O)
/Louise




 

 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.