Ønsker til min bolig

Midt i all julerierne falder jeg lige lidt i staver over diverse lækkerier til boligindretningen, som jeg tænker vil få det fantastisk godt hjemme hos os...

Og det var slet ikke planlagt... Bare fordi man skal ind og købe en lille ekstra gave til en veninde... ja så står man pludselig der - midt i alle disse herligheder. Synderen er webshoppen ROOM for MORE.... Altså. Se nu her.....

(indeholder reklamelinks) Jeg fornemmer mig selv stå med et spejl, en kalender, en keramikvase, en glasvase, 4 nye drikkeglas, den fedeste stol, et nyt billede, lækker håndsæbe og bløde karklude, en skøn pude samt en magasinholder i ynglings materialet - messing (matcher spejlet - kan ikke gå uden den).

...Øh.... Kan det pakkes ind? Jeg spørger bare.... :O)

Se flere specifikationer hos ROOM for MORE (reklamelink) og/eller gå selv på opdagelse efter gaver til din bolig i dette herlige danske designunivers. 
 
KH
Louise


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.