Adventskransen 2017

Vi skal til det..... Juhuuuuu - Julepynt, julelys, adventskrans....

Og det er så hyggeligt. Synes jeg. Min samling af juledimser og pynt bliver større og større. Jeg er enormt dårlig til at tage julepyntskassen frem og få styr på hvad vi egentlig har dernede - før jeg kommer til at købe lige et par sager mere.... Hvert år overraskes jeg over, hvad der faktisk ligger i den kasse - når den endelig kommer frem; nå ja - den der havde jeg jo også.... :O)

Jeg er vild med julen og alle de symboler, traditioner og skikke der følger med. Om lidt over 14 dage skal vi tænde det første lys i adventskransen. Har du styr på din?

Hvis ikke, kan du måske finde inspiration til årets mesterværk herunder.

Kærlig hilsen
Louise E.






 Billedekilder: 1/2/3/4/5/6

2 kommentarer:

  1. Dejlige og smukke bud du har på julehygge:-)
    Havde jeg lidt penge på kistebunden ville jeg ønske mig de smukke huse og træer, de er simpelthen så hyggelige og flotte:-)
    Aften hilsner og god julestemning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina,
      Ja de er så fine. Et skønt alternativ til en adventskrans :-)
      Glædelig julehygge til dig.
      KH
      Louise

      Slet

Tak på forhånd.
♥ Louise E.