Stilfuld strømfordeling

Stikdåser... ikke lige det mest hotte indretningsobjekt - hvis du spurgte mig i går.... Men i dag har jeg et noget anderledes syn på den sag. Jeg er nemlig faldet over en lækker lille sag, som ikke bare kan fordele min strøm, men også syne helt stilfuld... ja nærmest smuk!

Connector design har skabt den lille kønne sag - connector, som er et unikt minimalistisk re-design af den traditionelle strømfordeler, hvor der både er tænkt over design og funktionalitet.

Connector er designet til at ligge direkte på dit bord, så du altid har pæn strøm lige ved hånden. Perfekt til det åbne kontor, ved køkkenbordet eller ved sofaen i stuen.

Du kan få dem i 5 farver. Personligt er jeg vild med den sorte, som du kan se herunder.

God weekend :O)
/Louise E.

 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.