Nomess på vej til....

.......vinderen af dagens adventsgave. Så fint sponsoreret af il Gusto! Tak for det :O)

Der var et klart flertal i forhold til hvilken Nomess gave I ønskede jer. Ja altså ud over dagens gave, som jo er den lækre Clear Mirror Box.

Øverst på de fleste af jerses ønskesedler står også Balsabox Personal. Den er også bare skøn  - ja så skøn, at jeg giver mig selv en i julegave - hvis jeg altså ikke lige får den af min mand ;O)

Tilbage til en anden skønling, nemlig Clear Mirror Box. Den er sørme på vej til dig..... Anne Mette/Oktoberkind - Stort TILLYKKE! Du må meget gerne sende os en mail med dine info, tak :O)

Tak til jer alle for at lege med!

Rigtig god aften.
/Louise E.

Og lad os så kigge på min julegave.... :O)


 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt! :-) har sendt en mail.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke modtaget noget fra dig?
      - Kan du sende igen?

      Tak på forhånd :-)
      /Louise

      Slet

Tak på forhånd.
♥ Louise E.